ביטוח נסיעות לחו”ל
לא משנה לאן אתם טסים תרגישו הכי בטוח עם סוכן ביטוח מקצועי אשר ידאג לכל צרכיכם.
אין כמו חופשה בחו”ל, החוויות, המנוחה, שבירת השגרה… ובעיקר, האפשרות להתנתק מדאגות. בדיוק בגלל זה, לא טסים לחו”ל בלי ביטוח נסיעות!
בחיינו כאן בישראל, רובנו רגילים לקבל טיפול רפואי מיידי, איכותי ומתקדם ללא עלות או בעלות מינימלית, במסגרת שירותי הרפואה הציבוריים של קופות ובתי החולים ובכל מקרה של פציעה, תאונה או מחלה. אך לא כך הדבר כשאנחנו שוהים מחוץ לארץ והרחק משירותי הבריאות הציבוריים הישראליים.
צריך להבין כי ביטוח נסיעות לחול הינו ביטוח בריאות לכל דבר ולכן כל מי שטס לחול חייב לערוך ביטוח טרם יציאתו מהארץ.
כל ביקור רופא או אשפוז בחו”ל עלול להגיע לעשרות אלפי דולרים ואף הרבה מעבר לכך במקרים של חילוץ, אשפוז ארוך או ניתוח חירום, למשל. ולא פעם, כשמדובר במדינה בה שירותי הרפואה אינם מתקדמים דיים, עולה הצורך בפינוי אווירי בחזרה לישראל, שעלותו גבוהה מאוד.
היום במיוחד לאחר התפרצות מגיפת הקורונה,  ביטוח נסיעות לחו”ל הפך להיות מורכב יותר, תנאי הביטוח שונים בין חברות הביטוח, ונדרשת התאמה בצורה מקצועית על פי יעד הנסיעה, גיל המבוטח, המצב הרפואי וגם אופי ומטרת הנסיעה.
הביטוח הרפואי לנסיעות לחו”ל מספק כיסוי רחב למגוון אירועים רפואיים שעלולים להתרחש במדינה זרה ויכסה הוצאות אלו, בעלות פרמיה מינימלית של החל מ-$2 ליום. במקרה הצורך תוכלו לאתר רופא, מרפאה או בית חולים בקלות וביעילות בעזרת אפליקציה ייעודית של חברות הביטוח, לקבוע תור וגם ביצוע תשלום ישירות לרופא או לבית חולים מבלי להתמודד עם תשלום גבוה וקבלת החזרים.
הוצאת רפואיות בעת הקורונה:
באמצעות האפליקציה של חברת הביטוח ניתן לאתר מקום לבדיקת קורונה בעיר הקרובה אליכם.
אם תדרשו לאשפוז בחו”ל מגיע לכם שיפוי על הפסד הוצאות שלא מימשתם – עד 1,500$ להוצאות לינה (מלון, כפר או דירת נופש) כרטיס נסיעה בכלי רכב ציבורי ורכב שכור בלבד.
ביטוח למקרה שתדרשו לבידוד בחו”ל – עד 100$ ללילה וללא הגבלת לילות ועד 3,000$ לשינוי כרטיס הנסיעה.
אם תאלצו לבטל את הנסיעה עקב הידבקות בקורונה, חשש להידבקות או צורך בבידוד תהיו מכוסים בעבור ביטול הנסיעה עד לגובה של 6,000$ (בכפוף לתנאי הפוליסה) .
במקרה שקיימת התרעה לקראת סגר במדינה בה אתם נמצאים אתם מכוסים בסכום של עד 250$ בעבור שינוי כרטיס הטיסה ליציאה תוך 48 שעות מהאזור או המדינה הנכנסת לסגר.
בנוסף לכיסויים הבסיסיים ניתן לרכוש הרחבות נוספות כגון :
ביטוח כבודה מעניק כיסוי בעבור אובדן או גניבה של המטען, כולו או חלקו.
ביטול וקיצור נסיעה עקב מצב רפואי לא צפוי.
כיסוי עבור גניבה של מכשירים אלקטרוניים כמו סמארטפון, מחשב נייד, טאבלט ומצלמה.
ביטוח פעילות ספורטיבית כמו סקי, טיולי אופניים, צלילה, גלישה ותחומים נוספים של ספורט אתגרי או תחרותי.
כיסוי להחמרה של מצב רפואי קיים – יש חשיבות לענות בצורה מלאה וכנה על שאלון הבריאות עליו אתם נשאלים ולרכוש הרחבה זו במידת הצורך.
כיסוי ייחודי לנשים בהריון.
כיסוי ייחודי לשוכרים רכב או קרוואן בחו”ל לביטול השתתפות עצמית למקרה שנגרם נזק לרכב.

תנאים והרחבות אלו משתנים מחברה לחברה, דברו איתנו כדי שנוכל להמליץ ולהתאים עבורכם את הביטוח הנכון ובמחיר הטוב ביותר.